johnenankienaarbarcelona.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

John en Ankie

Henny

Leuk, Ankie en John. Dit wordt weer een groot avontuur. Heel veel plezier 😘

Anneke M

Heel veel plezier en een voorspoedige tocht gewenst!!

Mariska

Leuk weer een nieuwe avontuur, heel veel plezier en let goed op elkaar. Groetjes Mariska

Dixy

Ik ga jullie weer volgen in dit avontuur! Veel succes.
Groetjes, Dixy

Nico Tervoort

Ik wil er weer graag bij zijn . Alvast een Hele goede mooie en avontuurlijke reis Toegewenst .
Gr Nico.T

Ronald

Spannend hoor. Weer een nieuw avontuur. Ben benieuwd naar jullie belevenissen en verhalen. Heel veel plezier.

Nynke

Weer een prachtig avontuur, heel leuk om jullie weer te volgen.
Een hele fijne reis toegewenst!

Jan en Marijke

Ja, natuurlijk gaan we jullie weer volgen! Die verhalen wil je toch niet missen? We hopen dat de temperaturen snel wat hoger worden voor jullie. En ietsje minder regen en wind zou ook fijn zijn!

Marrit en Marco

Ook vanaf Bonaire zullen we jullie volgen. En anders vanuit Leeuwarden. Heel veel succes en wees voorzichtig. Liefs,
Marco en Marrit.

Ben en Marja

Wij wensen jullie een mooie reis met goed fietsweer. Via de reislog ‘fietsen’ we weer graag met jullie mee.

Arjen de Ruiter

Ook langs deze weg een mooie reis gewenst!

Jan en Cobie

Vooral genieten en pas goed op jullie zelf. Succes!!

Christien

Lieve John en Ankie, succes met jullie tocht naar Barcelona! Ik ga jullie natuurlijk volgen, wens jullie veel plezier en mooie avonturen toe. Ik hoop dat het voorspoedig gaat en dat we mooie verhalen horen na afloop!
Heel veel succes.
😘 Christien